Nový uživatel

Do Českého národního panelu se zaregistroval nový člen:

Zuzana z okresu Nový Jičín Vítáme tě!

Přihlášení

Registrace / Zapomenuté heslo

Přihlášení přes Facebook

Otázky a odpovědi

Na některé často kladené dotazy jsme pro Vás připravili odpovědi. Pokud nenajdete na Vaši otázku uspokojivou odpověď, kontaktujte nás na info@narodnipanel.cz


1. Co je to Český národní panel?

Český národní panel je místem na internetu, kde se registrují ti uživatelé internetu, kteří se chtějí účastnit průzkumů veřejného mínění na internetu a dát tím najevo svůj názor.

2. Kdo se může stát členem Českého národního panelu?

Český národní panel je určen pro občany České republiky trvale žijí na území České republiky, kteří mají zájem se dlouhodobě účastnit výzkumů veřejného mínění na internetu. Minimální věk nutný pro členství v Českém národním panelu je 15 let.

3. Jak se můžu stát členem Českého národního panelu?

Členem Českého národního panelu se může stát každý zájemce, který pravdivě vyplní registrační formulář, včetně platné emailové adresy. Každý člen našeho panelu může mít pouze jednu registraci! Vytvoření více registrací stejnou osobou považujeme za hrubé porušení pravidel panelu!

4. Mohou se do Českého národního panelu zaregistrovat i děti?

Minimální věk nutný pro členství v Českém národním panelu je 15 let.

5. Co získám registrací do Českého národního panelu?

Registrací do Českého národního panelu získáte možnost říci otevřeně svůj názor a navíc získat zajímavé ceny ve formě odměn z našeho katalogu, hotovosti, kterou Vám odešleme na Váš bankovní účet, nebo kterou vaším jménem na požádání zašleme některé z charitativních organizací

6. Proč mám při registraci udávat osobní údaje?

Velmi nám záleží na kvalitě výzkumů a získaných dat. Proto je nezbytné, abyste při registraci zadávali pravdivé osobní údaje. Na sociodemografické charakteristiky, jako například pohlaví, vzdělání, věk, a další údaje se ptáme proto, abychom měli obraz o struktuře Českého národního panelu. Statistické zpracování nám umožní zjistit, jak je Český národní panel reprezentativní vzhledem k internetové i obecné populaci České republiky.

7. Proč musím při registraci zadávat telefonní číslo?

Abychom zajistili, že se do Českého národního panelu nehlásí lidé pod falešnou identitou, vyžadujeme při registraci uvedení telefonního čísla, na kterém bychom Vás mohli kontaktovat a provést s Vámi ověření registračních údajů. Telefonní číslo slouží pouze k provedení tohoto kontrolního rozhovoru a není dále využíváno!

8. Jak se zachází se svěřenými údaji?

Všechny údaje, které nám sdělíte, pečlivě chráníme a zacházíme s nimi, tak aby nebylo možné je zneužít neoprávněnou osobou. Pro práci s osobními daty jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů, tak jak to požaduje Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ze dne 4. dubna 2000. (ochrana dat)

9. Má někdo přístup k mým osobním informacím?

K osobním informacím, které jste nám sdělili, má přístup pověřený a proškolený pracovník našich výzkumných agentur, který se zabývá správou Českého národního panelu. Je vyloučeno, aby se Vaše osobní údaje dostaly do rukou jak nepověřených pracovníků, tak třetích osob. Vaše osobní údaje nejsou dostupné z internetu.

10. Jak se mohu účastnit výzkumů?

Pokud budete vybráni k účasti na výzkumu, budete informováni prostřednictvím e-mailu, ve kterém budete vyzváni k přihlášení do systému Českého národního panelu. Po přihlášení se dostanete přímo k odkazu na dotazník. Pokud výzkum neprobíhá nebo jste nebyli vyzváni k účasti, není tento odkaz aktivní.

11. Co obnáší účast na jednom výzkumu?

Zúčastnit se jednoho výzkumu pro Vás znamená vyplnění jednoho on-line dotazníku na adrese Českého národního panelu. Čas potřebný k vyplnění jednoho dotazníku je závislý na počtu otázek - zpravidla se pohybuje od 1 do 25 minut.

12. Musím se zúčastnit všech výzkumů?

Budeme rádi, když se zúčastníte všech výzkumů, ke kterým Vás pozveme. Máte samozřejmě právo se výzkumu neúčastnit.

13. Kolik e-mailů mi budete posílat?

Standardně posíláme e-maily potvrzující registraci. Další e-maily se budou týkat výzvy k účasti na právě probíhajícím výzkumu. Pozvánky k výzkumům zasíláme nepravidelně, vše závisí na aktuální poptávce našich klientů.

14. Jakou odměnu získám za účast na výzkumu?

Každý výzkum je ohodnocen tzv. "oplatkami" - body podle délky a náročnosti dotazníku. Za takto získané oplatky si můžete vybrat zboží z našeho katalogu, nechat si zaslat odměnu v hotovosti na Váš účet nebo věnovat tuto hotovost na některou z charit.

15. Jaký je konverzní poměr mezi oplatkami a Kč při převodu hotovosti na účet?

Konverzní poměr mezi oplatkami a hotovostí je 10:1. Tzn., že např. za 4000 nasbíraných oplatek dostanete 400 Kč.

16. Jaké charitativní projekty mohu podporovat a jak probíhá vyplácení peněz?

V současné době podporujeme následující společnosti a instituce: Pomocné tlapky o.p.s., Cesta domů, dětské oddělení FN Bulovka. Seznam charitativních projektů není konečný – můžete nám poslat vlastní tip na e-mail info@narodnipanel.cz. Vaše návrhy pečlivě zvážíme.

Peníze vyplácí mateřské společnosti NMS, STEM/MARK a Nielsen Admosphere v rámci svých charitativních projektů, do kterých přispívají i svými penězi, nejenom dary respondentů. Vyplácení peněz probíhá několikrát ročně a jedná se řádově o desítky až stovky tisíc. V některých případech (např. dětské oddělení na Bulovce) neposkytujeme peníze, ale věcné dary – speciální vyšetřovací lůžko pro batolata apod.

17. Koho mám kontaktovat, pokud mám otázky k výzkumu nebo panelu?

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se Český národní panelu nás kontaktujte nejlépe e-mailem na adrese info@narodnipanel.cz.

18. Jaké jsou nároky na hardware a software?

K účasti na výzkumu stačí běžný osobní počítač s připojením k internetu a s nainstalovaným WWW prohlížečem se zapnutou podporou Cookies, JavaScriptu a nainstalovanou technologií Adobe Flash. V rámci kompatibility s některými výzkumy nedoporučujeme používat prohlížeč Internet Explorer. Alternativy: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

19. Co mám dělat, pokud vyplním první část registrace a nepřijde mi e-mail jehož potvrzením se dostanu do druhé fáze registrace?

E-mail, který potvrzuje první část registrace, může docházet s určitým prodlením, které je způsobené obranou proti spamu (tzv. graylisting). Tato prodlení by nemělo trvat déle než 1 hodinu. Pokud potvrzující e-mail neobdržíte do 4 hodin, napište nám na adresu podpora@narodnipanel.cz

20. Jak změním přístupový email nebo heslo?

Přihlásíte se pomocí svého uživatelského jména a hesla na http://narodnipanel.cz, poté v menu v levé části obrazovky otevřete sekci "Nastavení účtu" a zde naleznete možnost změnit email, heslo a také ukončit či pozastavit své členství.

21. Zapomněl jsem přístupové heslo! Co mám dělat?

Pokud jste zapomněl/a své heslo, pod přihlašovací tabulkou na www.narodnipanel.cz, kde zadáváte e-mail a heslo, pokud se chcete přihlásit, naleznete odkaz "Zapomenuté heslo". Poté zadejte svou e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a při registraci nebo poslední aktualizaci osobních údajů. Bude Vám doručen e-mail s odkazem a návodem, jak heslo změnit. Pokud by Vám e-mail nepřišel do 10min, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou.

22. Jak změním své osobní informace?

Změnu údajů uvedených při registraci provedete po přihlášení v sekci "Registrační údaje".

23. Jak zruším členství v Českém národním panelu?

Budeme rádi, když budete aktivními členy Českého národního panelu co nejdéle. Pokud se přeci jen rozhodnete zrušit členství, pak je nejprve nutné se přihlásit jako člen panelu a následně použít v sekci "Registrační údaje" Přihlašovací údaje možnost "Ukončení členství v Českém národním panelu". Vaše členství v Českém národním panelu můžete zrušit pouze Vy osobně. Nepište nám prosím se žádostí o zrušení Vašeho účtu: z takového požadavku nemůžeme ověřit Vaši identitu a tím pádem ani zrušit Váš účet.

24. Kam směřovat dotazy s případnými technickými problémy?

Veškeré technické problémy, stejně jako dotazy k Českému národnímu panelu můžete směřovat na adresu info@narodnipanel.cz.

25. Můžu mít účet současně v Českém i Slovenském národním panelu?

Není možné být současně zaregistrován v Českém i Slovenském národním panelu. Vytvoření dvojího účtu odporuje pravidlům Českého národního panelu a může vést k ukončení Vašeho členství.

26. Co znamená, že objednávka odměny z katalogu je vyřízená ?

Za vyřízenou označujeme objednávku odměny v okamžiku předání České poště. Nejsme již schopni garantovat, po kolika dnech odměna bude doručena. Standardně trvá doručení České poště 2 - 3 pracovní dny.

27. Stránka Narodnipanel.cz se chová nestandardně, nejde mi změnit heslo, nelze stisknout tlačítko POKRAČOVAT atp.

Ve webovém světě Vás to může potkat takřka na všech serverech. Něco se někde zasekne a nemusí to být hned chyba na straně poskytovatele. Pokud se stránka chová podivně, něco nejde stisknout tak, jak má, vyzkoušejte napřed stisknout klávesovou zkratku CTRL+F5. Tím dojde k načtení zcela nové stránky a vymazání fragmentů staré podoby stránky (většina prohlížečů pro vaše pohodlí a zrychlení práce na internetu zachovává některé prvky stránek přístupné offline, aby je nemusel stále načítat z internetu).

28. Proč nefungují některé dotazníky na mobilních zařízeních iOS nebo Android?

Nejčastější problém je v absenci technologie Adobe flash. Společnost Adobe se rozhodla jej dále nevyvíjet pro mobilní zařízení. Jediná možnost je tedy ruční instalace poslední verze doplňku (nemusí být funkční na všech typech zařízení):
1) Stáhněte a nainstalujte Adobe Flash player v11.1.115.34 pro AndroidOS 4.0 (-ZDE-) (Pozor! Abyste mohli instalovat balíčky z jiných zdrojů než pouze z Obchodu Play, musíte mít toto povolené v nastavení telefonu/tabletu ([Menu]-Nastavení-Zabezpečení-Správa zařízení-Neznámé zdroje).
2) Nainstalujte jednoduchý prohlížeč, který umí pracovat s Adobe Flash, např. Flash Browser (-ZDE-) Restartujte zařízení a instalace je hotová. Pokud chcete využívat Flash, je třeba stránky otevřít v novém prohlížeči Flash Browser.
// Pro zařízení iOS je možné využít prohlížeč Photon Flash Player (-ZDE-) //
Technologii Flash postupně střídá programovací jazyk HTML5, který je úspornější a méně náročnější, což všichni uživatelé mobilních zařízení jistě uvítají.
// UPOZORNĚNÍ: Tento návod není oficiální, společnost Adobe ani Český národní panel nemůže zaručit jeho funkčnost v praxi na jakémkoliv mobilním zařízení! //

29. Mám nové číslo účtu. Kde si jej mohu změnit?

Číslo účtu předáváte pouze jednorázově při žádosti o výplatu vydělaných prostředků na účet. Uchováváme jej pouze pro potřeby jedné žádosti, číslo nelze nikde v profilu editovat.

30. Používám prohlížeč Internet Explorer a často se setkávám s tím, že mi výzkumy nefungují.

V rámci kompatibility doporučujeme používat např. Mozillu Firefox, Google Chrome či Operu. Některé výzkumy nejsou kompatibilní s Internet Explorerem (verze 8-11).

31. Chci si nechat směnit oplatky na peníze, musím tento příjem uvádět ve svém daňovém přiznání?

Záleží, jaké jsou vaše příjmy. Více informací Vám může sdělit např. tento článek: http://bit.ly/1eJpLgh

32. Doporučil jsem ČNP svým známým pomocí pozvánky. Známý se zaregistroval, ale v přehledu oplatek za něj nevidím připsanou odměnu!

Pokud známý provedl registraci pomocí odkazu, který je součástí pozvánky, je ještě třeba, aby splnil následující 3 podmínky: 1) musí být ověřena jeho identita pomocí telefonního hovoru 2) musí vyplnit "Můj první výzkum" 3) abychom jej pozvali do některého z běžných výzkumů a takový výzkum musí vyplnit v celém svém rozsahu (získání maximální odměny, která je deklarovaná v emailové pozvánce k výzkumu).

33. Chci otevřít dotazník, ale stránka se mi zasekne uprostřed načítání nebo se mi nezobrazuje video.

Zkontrolujte prosím, zda nepoužíváte doplňky v prohlížeči jako AdBlock (blokace reklam), NoScript (blokace javascriptu, flashe a dalších prvků). Tyto doplňky stačí před spuštěním dotazníku vypnout. Pokud je zapomenete vypnout, nemůžeme bohužel již zaručit přístup do dotazníku. Každá pozvánka má pouze 1 pokus k otevření dotazníku.

 

Čekejte na vyřízení požadavku

Čekejte na vyřízení požadavku