
I díky Vám vznikl nový projekt mPanel mapující chování českých spotřebitelů
Dobrý den,
určitě si vzpomínáte na nedávný projekt PRO TREND, jehož součástí byla celá řada dotazníků, sběr dat trval několik týdnů, ve výsledku pak pro vás konečná odměna byla 3500 oplatek. Velmi nás těší, že vám dnes můžeme ukázat výsledek vaší a naší práce:
“ Komunikační skupina GroupM, která si objednala výzkum, uvádí na trh kontinuální výzkumný projekt mPanel, který mapuje chování českých spotřebitelů. Na výzkumu se celkem podílelo 20 tisíc respondentů, přičemž v plánu je jeho každoroční částečná obnova v rozsahu 10 tisíc respondentů. Na projektu se podílí agentura Nielsen Admosphere a European National Panels, jejíž součástí je Český národní panel, která zajišťuje samotný sběr dat. Projekt přináší sociodemografické přehledy, lifestylové výroky i popis mediálního chování české populace.”
Zdroj: www.mediaguru.cz , celý článek o projektu si můžete přečíst zde.
Moc si vážíme všech, kteří se takto náročného projektu zúčastnili a pro 15 vylosovaných účastníků tohoto výzkumu máme speciální dárek, láhev dobrého vína! Všem šťastlivcům gratulujeme, záznam slosování je zde.
Seznam výherců:
-
Zdeněk L., okres Beroun
-
Pavel F., okres Opava
-
Jiřina S., okres České Budějovice
-
Josef D., okres Příbram
-
Petra V., okres Brno-venkov
-
Dorota G., okres Frýdek-Místek
-
Jaroslav M., okres Praha, Hl. m.
-
Jaroslav W., okres Jeseník
-
Šárka Ch., okres Praha, Hl. m.
-
Martina Š., okres Most
-
Petra J., okres Kroměříž
-
Michal Š., okres Kladno
-
Jiří K., okres Tábor
-
Jana S., okres Brno-město
-
Eliška P., okres České Budějovice
Děkujeme a už si pro vás připravujeme další novinky z Českého národního panelu.
Tým ČNP