Novinky a dění v Českém národním panelu - Červen

Novinky a dění v Českém národním panelu - Červen

Dobrý den, máme pro vás plno novinek!

Náš tým se neustále rozrůstá, a tak se bude i zlepšovat kvalita našich služeb. A protože vám chceme být blíže, tak se vám postupně budeme představovat a pravidelně vám psát novinky z European National Panels, jehož součástí je právě i Český národní panel. Vítejte u červnových novinek.


Seznamte se, nový Interim CEO European National Panels - Tomáš Říha

Vážení panelisté,

Dovolte mi se touto cestou krátce představit v úvodu našeho nového pravidelného newsletteru. Jmenuji se Tomáš Říha, do společnosti ENP - European National Panels (vám známé i pod jménem ČNP - Český národní panel) jsem nedávno nastoupil na pozici Interim CEO. Moje pracovní historie je velmi rozmanitá, krátce po Sametové revoluci jsem odešel do Kanady, konkrétně do Vancouveru, kde jsem strávil 15 let života. Prošel jsem si různými obory (stavebnictví, hotely, aerolinky, logistika), vystudoval tam střední školu, bakaláře i magistra. V roce 2006 jsem se přestěhoval zpět do České republiky a začal se věnovat i oboru výzkumu trhu, ve kterém jsem strávil zatím cca 12 let (na pár let jsem si odskočil do Bageterie Boulevard - fast food a na Letiště Praha - doprava), a nedávno jsem se do výzkumu vrátil zpět. Mám dvě děti ve věku 19 a 16 let, v oblasti sportu jsem aktivní hráč staré gardy fotbalového klubu Nebušice Praha a taktéž jsem aktivní v nohejbalové krajské soutěži. Když mám čas a prostředky, rád vyrážím na delší motocyklové výlety po Evropě.

Do ENP se vracím po několika letech, neb jsem byl jeden z prvních jednatelů ČNP (zástupce mateřské společnosti) v letech 2012-2016. Panel za pár týdnů bude slavit 10 let výročí. Za ty roky se udělalo spoustu práce a dnes je to středně velká firma, kdy polovinu obratu představují sběry dat pro naše mateřské firmy – STEM/MARK, Nielsen Admosphere a NMS Market Research. Velký dík patří nejen vám, kteří jste v panelu již celou řádku let, ale i všem zaměstnancům včetně vedení, kteří se na dramatickém růstu společnosti podíleli. Dnes zajišťujeme naše služby již v 5 zemích (ČR, Slovensko, Bulharsko, Maďarsko, Polsko) a v létě se chystáme otevřít i Rumunsko. V práci trávím spoustu času a ve svém věku se již snažím dělat takovou práci, která mě baví. Pevně věřím, že nová role v ENP mé očekávání naplní, stejně tak se doufám naplní i očekávání našich akcionářů, kteří mě do této role angažovali, společně se nám podaří firmu posunout zase o krok dále. Děkuji vám za dosavadní spolupráci, věřím, že nám i nadále zůstanete věrní. Přeji vám super léto a mnoho energie na další výzkumy. Moji kolegové se vám postupně představí v dalších newsletterech.

Příspěvky na charity od začátku roku 2022

Jste úžasní! Nedá se to ani jinak říct, protože od začátku tohoto roku jsme díky vám vybrali již 839 000 Kč na charity! Bylo opravdu krásné sledovat vaše zapálení a odhodlání pomoci.
Děkujeme! Každá koruna má obrovský dopad a může znamenat rozdíl mezi tím, jestli bude mít někdo přístup k pitné vodě či nikoliv.

Poděkování Člověka v tísni za sbírku pro Ukrajinu

“Dovolte mi vyjádřit velký obdiv všem zaměstnancům a příznivcům společnosti European National Panels s.r.o., kteří se rozhodli přispět do sbírky SOS Ukrajina. Každý jednotlivý dar má velký smysl při podpoře lidí, které vyhnala z domovů válka, velmi si vaší pomoci vážíme.” Šimon Pánek, spoluzakladatel a výkonný ředitel

Zaslané peníze se staly součásti balíku pomoci v hodnotě 414 mil Kč, které organizace Člověk v tísni investovala následovně:

  • Bylo vypraveno 14 vlaků a 36 kamionů s různorodým materiálem pomoci

  • Zaplatily se náklady na 171 zaměstnanců Člověka v tísni na Ukrajině

  • Malou finanční pomoc obdrželo více než 100 tisíc vybraných domácností, zpravidla 1 700 Kč po dobu 3 měsíců

  • Téměř 50 000 lidí v oblastech Doněcka, Luhanska, Mykolajivska, Záporoží a Charkova dostalo vodu (cisterny či menší balení)

Tomáš Říha a Šimon Pánek


Největší průzkum v dějinách ENP

Určitě si vzpomínáte na nedávný projekt PRO TREND, jehož součástí byla celá řada dotazníků, sběr dat trval několik týdnů, ve výsledku pak pro vás konečná odměna byla 3500 oplatek. Velmi nás těší, že vám dnes můžeme ukázat výsledek vaší a naší práce:


“ Komunikační skupina GroupM, která si objednala výzkum, uvádí na trh kontinuální výzkumný projekt mPanel, který mapuje chování českých spotřebitelů. Na výzkumu se celkem podílelo 20 tisíc respondentů, přičemž v plánu je jeho každoroční částečná obnova v rozsahu 10 tisíc respondentů. Na projektu se podílí agentura Nielsen AdmosphereEuropean National Panels, jejíž součástí je Český národní panel, která zajišťuje samotný sběr dat. Projekt přináší sociodemografické přehledy, lifestylové výroky i popis mediálního chování české populace.”


Zdroj: www.mediaguru.cz , celý článek o projektu si můžete přečíst zde.


Moc si vážíme všech, kteří se takto náročného projektu zúčastnili a pro 15 vylosovaných účastníků tohoto výzkumu máme speciální dárek, láhev dobrého vína! Všem šťastlivcům gratulujeme, záznam slosování je zde.


Seznam šťastlivců:

Zdeněk L., okres Beroun

Pavel F., okres Opava

Jiřina S., okres České Budějovice

Josef D., okres Příbram

Petra V., okres Brno-venkov

Dorota G., okres Frýdek-Místek

Jaroslav M., okres Praha, Hl. m.

Jaroslav W., okres Jeseník

Šárka Ch., okres Praha, Hl. m.

Martina Š., okres Most

Petra J., okres Kroměříž

Michal Š., okres Kladno

Jiří K., okres Tábor

Jana S., okres Brno-město

Eliška P., okres České Budějovice

Děkujeme a už si pro vás připravujeme další novinky z Českého národního panelu.


Přejeme vám pěkný začátek měsíce!
Tým z ENP