Respondentské desatero

Respondentské desatero

Jste nováček nebo ostřílený matador? Na tom vůbec nezáleží! Vybrali jsme vaše nejčastější dotazy a sepsali respondentské desatero, se kterým už vás žádná situace při vyplňování dotazníků nepřekvapí.
1. Rychlost se vyplatí – čas jsou peníze, ve vašem případě oplatky.
  • I ve výzkumu trhu platí pořekadlo „Kdo dřív přijde, ten dřív mele.“ Na vyplnění dotazníku máte často pouze několik dnů. Vždy hledáme jen určitý počet osob z daného kraje, specifického věku, či vzdělání. Proto je možné, že pokud přijdete ke své pozvánce po několika dnech, nebudete již moci výzkum kompletně vyplnit a to by byla škoda, ne?
2. Vždy připraven = ideální respondent.
  • Každý respondent si u nás musí  1x za devět měsíců aktualizovat veškeré údaje. Možná jste změnili operátora, přestěhovali se, koupili si křečka, nebo zrovna promovali? Dejte nám o vašich změnách prosím včas vědět aktualizací vašich profilů. Víme, že jejich kontrola a opětovné vyplnění nějaký ten čas zabere, ale jen takto můžeme zajistit, že vám zasíláme ty správné výzkumy.
3. Výplata oplatek probíhá vždy první týden v měsíci.
  • Dosáhli jste mety 2000 oplatek, klikáte na „objednat odměnu“, ať už jsou ty peníze na účtu! Víte, že nezáleží na tom, kdy platbu zadáte (1. nebo 28.)? Vyplacena bude vždy v 1. týdnu dalšího měsíce. Vyplatí se tedy počkat, našetřit si více oplatek a o výplatu oplatek zažádat ke konci měsíce, co myslíte?
4. Oplatky lze vyměnit za věcnou odměnu, nebo darovat na charitu.
  • U nás máte kromě finanční odměny možnost přispět také na charitu (vybírat můžete ze tří různých organizací), nebo si vybrat z katalogu věcných odměn. Možná by někoho z vašich blízkých potěšila dárková poukázka, společenská hra, nebo třeba meteostanice, či předplatné časopisu? I to umíme zařídit.
5. Výzkum nejde vyplnit na mobilu.
  • Přišla vám pozvánka k novému výzkumu, ale zasekli jste se v průběhu vyplňování na dlouhých a špatně zobrazitelných otázkách nebo videu? Většina výzkumů našich klientů bohužel není optimalizovaná pro mobilní telefony. Proto vždy kontrolujte první stránku výzkumu. Pokud vám radíme, abyste nevyplňovali na mobilu, určitě vyčkejte, až budete mít k dispozici tablet, notebook nebo PC.
6. Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše. Za nového člena na pivo nebo kofolu.
  • Věděli jste, že pokud nám doporučíte 6 lidí, kteří se posléze do Českého národního panelu zaregistrují, přičteme vám za každého z nich 100 oplatek? Řekněte o ČNP svým kamarádům a za 6 nových členů vám tak na oplatkovém účtu rázem přistane 600 oplatek. To už jsou dvě piva.
7. Záhada 1 oplatky vyřešena.
  • Dokončili jste celý výzkum, ale odměnou vám byla jen 1 oplatka? „No tohle. Nikdy už nic nevyplním!“ O své oplatky nepřijdete, nebojte se. Jedná se jen o tzv. „jednooplatkáč“.  Typ výzkumu, kdy mají různí respondenti, různou délku dotazníku a tedy i odměnu. V tomto případě vám ji přičteme dodatečně – do 30 dnů po ukončení výzkumu.

8. Čekám na odměnu strašně dlouho. Co s tím?
  • Věcné odměny zasíláme do 30 dnů od objednávky podle toho, jak rychle se nám je podaří naskladnit od dodavatele a jak rychle je od nás převezme pošta. Odměny na Slovensko posíláme z Prahy přes naši pobočku v Bratislavě (proto se může termín protáhnout).
  • Elektronické poukázky zpravidla odesíláme do 2-3 týdnů od objednávky (objednáváme je hromadně po dosažení určitého počtu objednávek - většina z nich má omezenou platnost, nemůžeme je tedy zasílat okamžitě, reagujeme na poptávku).
  • Předplatné vyřizujeme do 30 dnů od objednávky, poté záleží na vydavatelství a datu vydání jednotlivých časopisů. Mějte se, prosím, strpení.
9.Pozastavený výzkum
  • Poslali jsme vám pozvánku k výzkumu, ale nemůžete se do něj dostat, protože je dočasně pozastavený? Výzkumy bývají nejčastěji pozastaveny z technických důvodů, naplnění kvót nebo kontroly dat u klienta. Prosím, vraťte se k němu později, datum by mělo být uvedeno v přehledu výzkumů ve vašem profilu.
10. Jednou a dost.
  • Můžete mi výzkum zpřístupnit znovu? Začal jsem vyplňovat na mobilu, ale výzkum mě nechce pustit dál, dokončil bych ho na počítači. To bohužel nejde. Na vyplnění výzkumu máte vždy jen jeden pokus (pokud není v pozvánce uvedeno jinak), opakovaný vstup není možný.

A nezapomeňte! Pokud máte problém s výzkumem, nedaří se vám přihlásit do vašeho účtu, chcete poradit, postěžovat si, nebo nás třeba jen pochválit, tak se vždy můžete obrátit na podpora@narodnipanel.cz, kde jsme stále pro vás.